برنامه‌ریزی آستان حسینی برای برپایی ۱۴۶ ختم قرآن در ماه رمضان

دارالقرآن آستان مقدس حسینی و شعبه های آن در استان های مختلف عراق، در ماه رمضان امسال ۱۴۶ مراسم ختم قرآن جزءخوانی در مناطق مختلف این کشور برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حسینی، دارالقرآن آستان مقدس امام حسین ع برای برگزاری فعالیت ها و ویژه برنامه های قرآنی ماه رمضان آماده می شود.

صفاء السیلاوی، مسئول مرکز رسانه قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان حسینی در این باره گفت: دارالقرآن آستان و شعبه های آن در مناطق مختلف عراق، برای برپایی ۱۴۶ مراسم ختم قرآن در این کشور در ماه رمضان امسال برنامه ریزی کرده اند.

وی افزود: همچنین، دارالقرآن آستان حسینی در مناسبت های دینی همچون شب های قدر، ولادت امام حسن ع و شهادت امام علی ع محافل قرآنی برگزار می کند.

السیلاوی گفت: برگزاری مراسم ختم قرآن و مسابقات گروهی ویژه دانشجویان عراقی و پخش این ویژه برنامه ها از سوی شبکه ماهواره ای قرآن «کربلاء» و اجرای محافل و مراسم ختم قرآن ویژه بانوان از دیگر برنامه های قرآنی رمضانیه است.

مسئول مرکز رسانه قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان حسینی اضافه کرد: مسابقات حفظ، تلاوت و تفسیر از سوی شعبه دارالقرآن آستان در استان «بابل» عراق، کارگاه های آموزشی قرآنی از طریق شبکه های اجتماعی، برپایی مراسم ختم قرآن برای کارکنان بخش های مختلف آستان و تهیه برنامه تلویزیونی «قرآن و مردم» از دیگر برنامه های این مرکز قرآنی در ماه رمضان است.

منبع: اخبار مذهبی مهرنیوز