حضرت مسیح (ع) منادی صلح، مدارا و عقلانیت برای بشریت بود

پیام تبریک امام جمعه ملبورن به جامعه مسیحیان؛ ...
حجت الاسلام اشفاق وحیدی با تبریک میلاد حضرت عیسی ع به پیروان مسیحیت در جهان گفت: حضرت عیسی ع منادی صلح، مدارا و عقلانیت برای بشریت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وحیدی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام پیام آور محبت، عشق و خرد و همچنین آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۴ را به همه مسیحیان و مسلمانان جهان، صمیمانه تبریک و شادباش گفت.

وی در این پیام با تاکید بر نقش رهبران ادیان آسمانی برای تقویت صلح و برادری در جوامع و هوشیاری نسبت به افراط گرایی افزود: حضرت عیسی مسیح ع منادی صلح، مدارا، عدالت و عقلانیت در جامعه بشریت بود. بیزاری از جنگ و خشونت؛ اعتقاد به کرامت انسانی و رعایت حقوق انسان ها از هر رنگ، زبان، نژاد، قومیت و مذهبی، تعالیم و آموزه اصلی حضرت عیسی ع و تمام انبیای آسمانی بوده است.

حجت الاسلام وحیدی تاکید کرد: هدف اصلی همه انبیا الهی و پیامبران ادیان توحیدی دعوت بشریت به یکتا پرستی، مدارا، پذیرش دیگری، هم گرایی، پیروی از خرد جمعی و همبستگی اجتماعی بوده است.

امام جمعه ملبورن برای همه مسیحیان جهان به خصوص در استرالیا، پاکستان و جمهوری اسلامی ایران سالی سرشار از آرامش، شادمانی و موفقیت را آرزو کرد.

منبع: اخبار مذهبی مهرنیوز