شهید «مولوی عبدالواحد ریگی» دغدغه اسلام و امت اسلامی را داشت

مولوی محمد اسحاق مدنی: ...
نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری از سیستان و بلوچستان گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی، همیشه دغدغه اسلام و امت اسلامی را در سر داشت و بسیار انسان مخلص، با ایمان و با تقوایی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی «محمد اسحاق مدنی» مشاور پیشین رؤسای جمهور در امور اهل سنت و نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری از سیستان و بلوچستان، امروز در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت مولوی «عبدالواحد ریگی» در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اظهار کرد: قبل از هر چیز، شهادت مظلومانه برادر عزیز، عالم، ساده زیست و باتقوای خود، شهید مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت می گویم؛ شهید مولوی عبدالواحد ریگی، همیشه دغدغه اسلام و امت اسلامی را در سر داشت و بسیار انسان مخلص، با ایمان و با تقوایی بود.

نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری از سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا بالاترین مقام را دارند، افزود: کسانی که به خاطر آبروی اسلام و دین خدا، دنبال ایجاد وحدت هستند و در این مسیر جان خود را فدا می کنند، کاری استثنایی انجام می دهند.

وی با اشاره به تحولات در غزه، با بیان اینکه امروز دشمن تصور می کند پیروز شده است گفت: هیچ کدام از رهبران کشورهای اسلامی همچون رهبر انقلاب، به حمایت از غزه و فلسطین نپرداخته اند؛ برخی کشورهای منطقه امروز برای رژیم اسرائیل اسلحه می فرستند و برای مردمان غزه، آذوقه ارسال می کنند.

مولوی محمد اسحاق مدنی اضافه کرد: اگر امروز کشورهای اسلامی یک جا اعلام می کردند که اگر آتش بس حادث نشود با اسرائیل جنگ خواهیم کرد، اکنون شاهد ادامه جنگ در غزه نبودیم. وی افزود: اگر در امت اسلامی، اتحاد و انسجام وجود داشت، اکنون شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

در حال تکمیل...

منبع: اخبار مذهبی مهرنیوز