تغییر مهم در نیم فصل دوم برای استقلال/ نقش پررنگ این بازیکن ملی پوش با تغییر پست

باشگاه استقلال احتمالا نخواهد توانست به اندازه نیاز جواد نکونام برای تیم بازیکن جدید جذب کند اما تغییر پست یکی از بازیکنان فعلی موجب حضور یک بازیکن جدید در خط هافبک آبی ها می شود.

جواد نکونام پیش از شروع تعطیلات زمستانی اعلام کرد: تیمش برای ادامه ی حضور شایسته در مسابقات لیگ برتر نیاز به 5 بازیکن جدید دارد اما باشگاه تا به امروز تنها دو بازیکن بخدمت گرفته است. رافائل سیلوا و جلال الدین ماشاریپوف. تلاش های باشگاه استقلال برای خرید فرشید باقری نتیجه نداده است، به این خاطر که امیر ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس راضی به حضور در تیم مس رفسنجان نمی شوند تا فرشید باقری آبی پوش شود و شاید در روزهای آینده بازیکنی که موفق می شود، اردوی آبی ها را تحت تاثیر قرارد دهد، فرشید اسماعیلی بازیکن سابق استقلال و بازیکن نساجی باشد.

اما استقلال با تغییر پست یکی از بازیکنان و بهتر است بگوییم بازگرداندن این بازیکن به پست اصلی اش صاحب یک بازیکن جدید در خط هافبک می شود. دردور رفت روزبه چشمی کاپیتان دوم آبی ها در بیشتر بازی های استقلال در پست مدافع میانی به میدان آمد اما با بازگشت محمد حسین مرادمند و هم چنین ایمان سلیمی و جذب رافائل سیلوا به نظر دیگر ضرروتی به ادامه حضور روزبه چشمی در خط دفاع نیست. به خصوص که استقلال در این پست آرمین سهرابیان را هم دارد. حالا با حضور روزبه چشمی و جلال الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال به نسبت دور رفت قوی تر می شود. به خصوص که هر دو بازیکن بازیکنان باتجربه ای هستند.

منبع: خبرورزشی