«عمو قناد» و «خاله سارا» مهمان کودکان اردکانی

در آیین افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک؛ ...
یزد- مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک امروز در اردکان آغاز شد و عمو قناد، خاله سارا، مل مل، آقای حکایتی قصه گو و برخی دیگر از بزرگان تئاتر کودک مهمانان ویژه این جشنواره بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید قناد، مجری برنامه های کودک و نوجوان عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان اظهار کرد: اگر تلویزیون ما تئاتر کودک ندارد، جشنواره تئاتر کودکی داریم که به خوبی نیازهای این بخش را تامین کرده است.

وی عنوان کرد: بچه ها حق دارند شاد باشند و شاد بودن نیاز اصلی آنهاست و برگزاری چنین جشنواره هایی شادی را برای آنها به ارمغان می آورد.

قناد از برگزارکنندگان این جشنواره قدردانی کرد و مردم استان یزد را از مهمان نوازترین مردم ایران معرفی کرد.

در این برنامه خاله سارا به همراه عروسک خود مل مل به اجرای برنامه های شاد پرداختند که مورد استقبال کودکان قرار گرفت.

اجرای سرود توسط گروه سرود انصارالمهدی احمد آباد نیز از دیگر بخش های این جشنواره شاد بود.

سیدجواد هاشمی، مریم سعادت، بهرام شاه محمدی، رضا فیاضی، سوسن مقصودلو و جمعی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در این مراسم حضور یافتند.

مراسم شادپیمایی عروسک ها نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان در جشنواره و مردم اردکان قرار گرفت.

گفتنی است؛ بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به مدت شش روز در شهر اردکان بگرزار می شود و آثار راه یافته به این بخش در حضور داوران اجرا می شود.

منبع: اخبار فرهنگی مهرنیوز