داور دربی برگشت استقلال پرسپولیس؛ یکی از این ۳ نفر

فدراسیون فوتبال در تلاش است، چند مسابقه ی حساس از دور برگشت لیگ برتر را با حضور کمک داور ویدئویی برگزار کند که یکی از این بازی ها به طور حتم دربی خواهد بود.

دربی رفت هم با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شد و از آنجایی که موعود بنیادی فر تنها داوری بود که مجوز قضاوت بازی با حضور کمک داور ویدئویی را دریافت کرده بود، قضاوت بازی به او محول شد. داوری که به تازگی بازی های جام ملت های آسیا را هم سوت زد و از بعد از پایان مرحله گروهی این مسابقات به تهران بازگشت.

اما آیا بازی برگشت بین تیم های استقلال و پرسپولیس را هم این داور سوت خواهد زد؟ پاسخ منفی است به این خاطر که سه داور دیگر ایرانی هم دوره های قضاوت بازی با حضور کمک داور دربی را گذرانده اند و می توانند در دور برگشت مسابقات حساس لیگ برتر از جمله دربی را سوت بزنند. امیر عرب براقی، حسن اکرمی و مرتضی منصوریان سه داوری هستند که همانند موعود بنیادی فر کلاس های مربوط به کمک داور ویدئویی را گذرانده اند و به طور حتم یکی از این سه داور وظیفه قضاوت دربی در دور برگشت را برعهده خواهد گرفت.

البته فدراسیون فوتبال در تلاش است سه داور دیگر را هم به کلاس های بین المللی بفرستد تا تعداد داوران ایرانی که می توانند با حضور کمک داور ویدئویی بازی ها را سوت بزنند به ۷ داور برسد.

منبع: خبرورزشی