دلیل اخراج مسعود و محمود شجاعی مشخص شد ویدیو

محمود شجاعی می گوید پس از گل دوم ذوب آهن به خطای هند بازیکن حریف در صحنه گل اعتراض داشتند.

 در بازی ذوب آهن مسعود و محمود شجاعی در یک صحنه از کوپال ناظمی به دلیل اعتراض کارت قرمز گرفتند و هر دو مجبور شدند ادامه بازی را از روی سکو ببینند.

محمود شجاعی، مربی هوادار، پس از بازی با ذوب آهن درباره اخراج مسعود شجاعی گفت: نمی دانم حرف بزنم یا نه. اگر حرف بزنم فردا با کمیته اخلاق و کمیته انضباطی طرف می شویم. همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد. فکر می کنم آقای ناظمی می توانست مدیریت بهتری داشته باشد. مگر می شود در یک بازی این همه کارت بدهند سر کارت زرد اول خیلی ناراحت شدم. من پیش تدارکات ایستاده بودم و هیچ اعتراضی هم نکردم. از ۸۰ متری دویدند و به من کارت دادند و من خیلی تعجب کردم. گفتند من یک چیزی شنیدم ولی تا جایی که من قانون را می دانم تا وقتی که داور صدایی از روی نیمکت تیم می شنود به نفر اول تیم یعنی سرمربی مراجعه می کند.

او درباره علت اخراج مسعود شجاعی بعد از گل دوم ذوب آهن گفت: او روی صحنه هند اعتراض کرد و اخراج شد. فکر می کنم واقعا هم هند بود.

او درباره روند هوادار در این بازی گفت: کسانی که فوتبال را خوب می فهمند تغییر هوادار را متوجه می شوند. ما از وقتی آمده ایم سعی کردیم یک فوتبال بیلدآپ از عقب روی زمین انجام بدهیم و بازی مالکانه داشته باشیم. خدا را شکر بچه ها چیزهایی که در تمرینات انجام دادیم را در بازی اجرا می کنند که خیلی مهم است. حداقلش این است که مخاطب از این سبک از بازی لذت می برد.

او درباره تاثیر نبود قائم اسلامی خواه در تیم گفت: قائم یک مهره تاثیرگذار است و هرجا که باشد برایش آرزوی موفقیت دارم. بچه فوق العاده خوبی است ولی سیاست های باشگاه دست ما نیست . باشگاه باید بازیکن بفروشد تا اموراتش بگذرد و ادامه بدهد.

منبع: ورزش۳

منبع: خبرورزشی