رو شدن دست گروهک منافقین در تلاش برای تروریست نامیدن سپاه

...

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چگونه به یکباره کمپینی برعلیه سپاه ایجاد می شود و تا تصویب پارلمان اروپا نیز ادامه می یابد؟ و اساسا آیا نمایندگان پارلمان اروپا به یکباره به این فکر می افتند که سپاه را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کنند؟

اگر بگوییم همه این ها اتفاقی است قطعا ساده لوحانه است مخصوصا وقتی که عکس شخصی مثل شبنم مددزاده عضو رسمی گروهگ منافقین در روز رای گیری علیه سپاه، در پارلمان اروپاتوسط خود او در توییتر منتشر می شود.

اما شبنم مددزاده کیست؟

شبنم مددزاده یکی از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم در سال ۸۴ در رشته کامپیوتر بود که در ابتدای ورودش به دانشگاه جذب انجمن منحله ۴۹ شد و در ترم اول خود عضو شورای این انجمن شد.

در اواخر ترم اول تحصیلی خود در زمستان ۸۶ با افزایش سرما، دانشجویان خوابگاه های این دانشگاه تحصنی را ترتیب دادند که با جریان سازی انجمن منحله ۴۹ این تحصن در رسانه های بیگانه با عنوان یک تحصن سیاسی درج شد. تمامی تصاویر دانشجویان از سوی شبنم مدد زاده به سایت های معاند مخابره می شد.

در ادامه اغتشاشات و فعالیت های سیاسی دانشجویان در دانشگاه تربیت معلم در خرداد ماه سال ۸۷ دومین تحصن این دانشگاه رقم خورد و بیانیه های مختلف سیاسی با موضوعات آزادی از حجاب، نقض حقوق بشر و نارضایتی از نظام به نام متحصنین و از سوی شبنم مددزاده و دیگر دوستان وی به سایت های معاند مخابره می شد.

در تاریخ اول اسفند ۸۷ که دیگر ارتباط شبنم مددزاده با گروهک های ضد نظام برای همه مشخص شده بود، این شخص به همراه برادر اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق دستگیر، و روانه ی زندان شد.

علی رضا جمشیدی سخنگوی قوه ی قضائیه در ۱۳ اسفند در نشستی مطبوعاتی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران، اتهام مددزاده را همکاری با سازمان مجاهدین اعلام کرد.

ناصح فریدی، دانشجوی دستگیر شده در اغتشاشات تهران و جاسوس سازمان منافقین در جریان بازجویی اعتراف به ارتباط سازمانی با دانشجوی دستگیر شده، شبنم مدد زاده، نمود و اخبار و اطلاعات دانشگاه تربیت معلم را توسط عکس، فیلم و... از طریق حضور وی در دانشگاه به شبکه های ماهواره ای بیگانه، رادیو فردا و سایت های منافقین و معاند نظام، و شبکه ی آزادی ارسال می کرده است.

پس از دستگیری شبنم مددزاده دانشجوی دانشگاه تربیت معلم و عضو شورای انجمن منحل شده ی ۴۹ تربیت معلم، فرصتی برای سایت های ضدانقلاب فراهم آمد تا با انتشار اخبار کذب و گاهی متناقض، هجمه های سنگین خبری را برای ایجاد اغتشاش در دانشگاه علیه نهاد های داخل کشور انجام دهند.

همزمان با رسانه های بیگانه، برخی از همفکران وی در دانشگاه با عنوان دفاع مددزاده، از همان روز های اولیه ی دستگیری وی، جوسازی های شدید خود را شروع کردند.

این افراد با انتشار عکس ها، اخبار و مقالات مختلف، به تاخت و تاز های خود علیه نیرو های ارزشی ادامه می دادند؛ و از انتشار هرگونه خبر درست درباره ی شبنم مددزاده جلوگیری می کردند.

تحکیم وحدت پشتیبان عضو گروهک منافقین

سه روز بعد از دستگیری مددزاده، اولین واکنش به دستگیری وی، بیانیه ی کمیسیون زنان دفتر تحکیم وحدت بود که علاوه بر محکوم نمودن دستگیری مددزاده، وی به عنوان «دبیر سیاسی انجمن اسلامی تربیت معلم، و عضو هیأت رئیسه ی شورای تحکیم تهران» معرفی شده است خبرنامه ی امیرکبیر - ۳ اسفند ۱۳۸۷

سایت کمیته ی گزارشگران حقوق بشر، وی را این گونه معرفی می کند:

«شبنم مددزاده عضو شورای مرکزی انجمن تربیت معلم که از نخستین روز اسفند ماه سال ۱۳۸۷ بازداشت، و به زندان اوین منتقل شد. وقتی فرزاد برادر وی برای پیگیری وضعیت وی مراجعه...» اردیبهشت ۱۳۸۸

سایت رادیو دویچه وله آلمان طی خبری در تاریخ ۴ / ۶ / ۲۰۰۹ وی را این گونه معرفی می کند: «شبنم مددزاده از فعالان دانشجویی تربیت معلم است که شرکت فعالی در سازمان دهی، تحصن، و اعتصاب غذای ۱۲ روزه ی بیش از ۱۲۰ تن از دانشجویان در خرداد ماه سال ۱۳۸۷ داشت».

بر خلاف آنچه که همفکران وی در دانشگاه و در بنگاه های خبری مطرح می کردند، دستگیری وی به این اتهام برای نخستین بار نبوده است.

مددزاده پس از پایان دوره ی پیش دانشگاهی، هنگامی که قصد داشت کشور را به مقصد پادگان اشرف ترک کند، در مرز های غربی کشور دستگیر، و پس از طی مراحل قانونی، و اخذ تعهد، آزاد شده بود.

همچنین سه نفر از افراد درجه یک خانواده ی وی عضو سازمان منافقین، و مستقر در پادگان اشرف مقر سازمان مجاهدین هستند. پسر عموی وی نیز به همین جرم در زندان رجایی شهر کرج به حبس ۱۰ ساله محکوم شده است.

بهمن سال ۹۲ وقتی مددزاده پس از طی دوران محکومیت ۵ ساله از زندان اوین آزاد شد، تمامی رسانه های بیگانه و معاند با نظام جمهوری اسلامی با مظلوم نمایی به دفاع از وی پرداختند و ۵ سال حبس او را دوران مقاومت او در برابر ظلم حکومت عنوان کردند.

حال انتشار عکس چنین فردی در پارلمان اروپا و در روز رای گیری علیه ضد تروریستی ترین نیروی نظامی جهان، بیش از پیش عقبه چنین کمپین هایی را که سیاستمداران اروپایی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، نمایان می کند.

منبع: برنا

منبع: اخبار سرگرمی باشگاه‌خبرنگاران