تست هوش؛ گنج کجاست؟

...

فقط افرادی باهوش می توانند این معما را حل کنند. آیا می توانید گنج پنهان در نقشه را در طول ۸ ثانیه پیدا کنید؟ در پازل زیر، یک نقشه گنج قدیمی با علائم و نشانه های خاصی وجود دارد که کاوشگران را به سمت گنج پنهان هدایت می کند. به یاد داشته باشید هر یکی از نشانه ها سرنخی برای پیدا کردن گنج است. بنابراین، آیا می توانید گنج پنهان را با استفاده از نماد ها و علائم پیدا کنید؟

بیشتربخوانید

افراد تیز بین و دقیق مشکل بزرگ در تصویر را پیدا کنید

این تست به عنوان یک بازی فکری برای آزمایش سطح هوش شما ساخته شده است. در نقشه گنج شما می توانید نشانه ها و نماد های مختلف را مشاهده کنید. معمای گنج پنهان بینندگان را با به چالش می کشد تا در ۸ ثانیه گنج پنهان در نقشه را پیدا کنند. شما باید قبل از پاسخ دادن به این معما به نقشه با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ آنقدر ها هم که فکر می کنید ساده نیست. اما به یاد داشته باشید، پاسخ معمای گنج پنهان در پایان مطلب قرار داده شده است، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید

آیا گنج پنهان در نقشه را پیدا توانستید؟ چون زمان شما به پایان رسیده است. اگر هنوز سعی دارید گنج را پیدا کنید، دست از تلاش بردارید. ما پاسخ را در بخش زیر به اشتراک گذاشته ایم

جواب معمای گنج پنهان:

اگر کنجکاو هستید و می خواهید بدانید گنج در کجای نقشه مخفی شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نماد های که جلوی هم قرار دارند را به هم وصل کنید. بعد از متصل کردن آن ها به همدیگر می توانید ایکسی را مشاهده کنید، گنج دقیقا در نقطه تقاطع دو خط قرار دارد. به تصویر زیر نگاه کنید:

این پازل فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است؛ بنابراین به ما بگویید، آیا موفق شدید گنج را در طول ۸ ثانیه پیدا کنید؟

منبع: خبر نامه 

منبع: اخبار سرگرمی باشگاه‌خبرنگاران