توضیح قلعه نویی از لحظه قهر نوراللهی/ وقتی احمد در رختکن ساکش را برداشت و رفت

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران درخصوص دلیل خط خوردن احمد نوراللهی توضیحاتی را ارائه کرد.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دو هفته پس از پایان جام ملت های آسیا برای تیم ایران، با حضور در برنامه فوتبال برتر به سوالات مختلف پیرامون عملکرد تیم ملی توضیح داد.

یکی از حواشی مهم تیم ملی پیش از شروع مسابقات خط خوردن و قهرکردن احمد نوراللهی توسط امیر قلعه نویی بود. اتفاقی که انتقادات برخی از اهالی فوتبال را به همراه داشت چرا که هافبک ایرانی الوحده امارات در حال حاضر یکی از آماده ترین لژیونرهای فوتبال ایران است.

سرمربی تیم ملی درخصوص ماجرای قهر احمد نوراللهی گفت: در بازی مقابل هنگ کنگ می خواستیم حسین نژاد و امید ابراهیمی بازی کنند تا ببینیم برای جام ملت ها می شود روی این دو بازیکن حساب کرد یا خیر که همین موضوع باعث ناراحتی نوراللهی شد و او در رختکن ساکش را برداشت و قهر کرد.

محمد حسین میثاقی نیز در واکنش به این ماجرا گفت: من هم در این خصوص با مهدی طارمی صحبت کردم و قرار بود نوراللهی با وساطت او عذرخواهی کند و برگردد اما این اتفاق رخ نداد.

قلعه نویی دلیل قبول نکردن عذرخواهی نوراللهی را به هم خوردن نظم تیم و از بین رفتن چهارچوب ها عنوان کرد.

بخش های دیگر صحبت های امیر قلعه نویی در برنامه فوتبال برتر:

قلعه نویی: تا کنون فقط من و قطبی عذرخواهی کرده ایم/ هیچ سرمربی مثل خودم نمی شناسم اتفاق عجیب در جلسه ارنج نهایی تیم ملی/ این حرکت قلعه نویی منطقی بود؟ قلعه نویی تکذیب کرد: شرط در قرارداد من؟ چنین چیزی وجود نداشت قلعه نویی اسم بازیکن جدید تیم ملی را فاش کرد تسلیت سرمربی تیم ملی به منتقد بزرگ قلعه نویی اسامی مشاورانش در تیم ملی را اعلام کرد قلعه نویی: فوتبال چرا ندارد آقای میثاقی/ در تلگرام، اکرم عفیف را آنالیز کرده بودیم چرا قایدی و محبی مقابل قطر بازی نکردند؟

منبع: خبرورزشی