حضور مردم غافل گیر کننده بود/ شیر خفته ایران بیدار شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علاوه بر دشمنان، خود ما نیز از هوشیاری و میزان حضور مردم در تجمع امروز غافل‌گیر شدیم. کشیدن چادر از سر بانوی هم‌وطن، سوزاندن مساجد وحسینیه‌ها و آتش زدن قرآن بزرگترین اوج حماقت دشمنان ما است که شیر خفته، یعنی ایران عزیز را بیدار می‌کنند. ...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به حضور گسترده مردم در تجمع امروز اجتماع بزرگ امت رسول الل ه ص در میدان انقلاب تهران گفت: علاوه بر دشمنان، خود ما نیز از هوشیاری و میزان حضور مردم در تجمع امروز غافل گیر شدیم.

وی ادامه داد: برخی عناصر خائن که شناسانامه ایرانی دارند، این تصور خام را برای دشمنان ایجاد می کنند که مردم دیگر دلبستگی به نظام، انقلاب، دین و حتی کشور ندارند ولی امروز شاهد حضور گسترده ملت ایران بودیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کشیدن چادر از سر بانوی هم وطن، سوزاندن مساجد وحسینیه ها و آتش زدن قرآن بزرگترین اوج حماقت دشمنان ما است که شیر خفته، یعنی ایران عزیز را بیدار می کنند.

صفار هرندی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان برای برهم زدن وحدت ملت ایران اظهار کرد: دشمنان به بهانه های مختلف می خواهند اقشار مختلف ملت ایران را رو به روی هم قرار دهند ولی هوشمندی ملت ایران شهادت می دهد که بازهم دشمنان در این صحنه ها ناکام مانده اند.

وی درباره درخواست از قوه قضائیه برای برخورد با اغتشاش گران در بیانیه تجمع امروز گفت: این قضیه در تمام دنیا معمول است که کسی که آرامش را از مردم بگیرد و به اموال عمومی تعرض کند را باید سرجای خود نشاند و اگر این اتفاق نیافتد، ممکن است این مسئله روال ثابت شود و کشور ما دچار مشکلاتی که برخی از کشورهای همسایه با آن روبه رو هستند، شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: قطعا باید نظم و نسقی و قاطعیتی در کشور برقرار باشد ولی این قاطعیت نیز باید کاملا با رعایت عدل و انصاف و ملاحظه احوال اشخاص باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز