راه اندازی پویش انتظارات مردم از مجلس آینده با نگاهی به عملکرد مجلس یازدهم

مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد طبق روال دوره‌های گذشته در آستانه انتخابات و شروع فعالیت مجلس جدید، مجموعه‌ای تحت عنوان اولویت‌های پیشنهادی برای مجلس آینده در حوزه‌های مختلف را تهیه و در اختیار نمایندگان منتخب قرار خواهد داد. ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد طبق روال دوره های گذشته در آستانه انتخابات و شروع فعالیت مجلس جدید، مجموعه ای تحت عنوان اولویت های پیشنهادی برای مجلس آینده در حوزه های مختلف را تهیه و در اختیار نمایندگان منتخب قرار خواهد داد.

این مرکز تأکید کرد که در این راستا و به منظور بهره مندی از نظرات و ددیدگاه های مردم در طراحی این بسته، اولویت های پیشنهادی در حوزه های تقنینی و نظارتی، این مرکز با تهیه کلیپ های تصویری به تبیین علت تصویب هر یک از قوانین مهم مجلس یازدهم در حوزه های مختلف پرداخته و در انتهای هرکدام خواستار ارائه انتظارات و پیشنهادات مردم عزیز کشور در خصوص جهت گیری و چگونگی تداوم موضوع مطرح شده در مجلس آینده شده است.

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مخاطبان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص هر مورد را به نشانی اینترنتی https://rc.majlis.ir/fa/expectation_next_parliament درج و ارسال نمایند و به پیشنهادات برگزیده و مؤثر دریافت شده تا انتهای بهمن ماه ۱۴۰۲ جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز