اقدام توهین آمیز یک نشریه فرانسوی اسباب شرمساری معاندین انقلاب اسلامی را در پی دارد

کانون‌های بسیج دانشگاه علم و صنعت پیرامون هتاکی یک نشریه فرانسوی اعلام کرد: این حرکت زشت بیشتر از هر چیز اسباب شرمساری و سرافکندگی معاندین و مخالفین جریان انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، کانون های بسیج دانشگاه علم و صنعت ایران پیرامون هتاکی نشریه فرانسوی به مقدسات بیانیه ای صادر و تأکید کرد: اقدام کریه و ناشایست نشریه «شارلی ابدو» فرانسه در توهین به رهبر عزیزتر از جان و حکیم هدایتگر انقلاب امام خامنه ای عزیز، نه تنها خدشه ای بر شخصیت والای ایشان نخواهد داشت، بلکه قطعا فروغ ایشان را بر انسان های روشن ضمیر و حق خواه در گستره جهان و تاریخ بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

وهن و بی حرمتی اصحاب کفر و ایادی اهریمن نسبت به اولیای الهی و کارگزاران مسیر صلاح و هدایت حربه ای شیطانی است که نادانان کفرپیشه در طول تاریخ به کار گرفته اند تا به گمان باطل خود نورانیت اصحاب حق را مخدوش نمایند، غافل از آنکه دریدگی پلیدان در مواجهه با اولیای خدا، نورانیت ایشان را برای مردمان دنیا بیشتر و بیشتر تجلی می بخشد.

به گواه این سنت روشن، اقدام کریه و ناشایست نشریه «شارلی ابدو» فرانسه در توهین به رهبر عزیزتر از جان و حکیم هدایتگر انقلاب، امام خامنه ای عزیز، نه تنها خدشه ای بر شخصیت والای ایشان نخواهد داشت، بلکه قطعا فروغ ایشان را بر انسان های روشن ضمیر و حق خواه در گستره جهان و تاریخ بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

رذالت و پستی نشریه شیطانی مذکور، که قبل تر از این سابقه توهین به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام ص را نیز در کارنامه سیاه و آکنده از پلیدی خود دارد، روشن تر از آن است که نیاز به بیان مجدد داشته باشد و قطعا این حرکت زشت بیشتر اسباب شرمساری و سرافکندگی معاندین و مخالفین جریان انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت که نشریه سیاه و آکنده از بدنامی و نفرت انگیزی همچون «شارلی ابدو» با آنان همنوا شده است. 

اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن ابراز انزجار عمیق نسبت به توهین نشریه اهریمنی «شارلی ابدو» به ساحت رهبر عظیم الشأن انقلاب، نسبت به مسئولیت دستگاه دیپلماسی کشور در پیگیری حقوقی و دیپلماتیک این موضوع از دولت فرانسه که در سال های اخیر در صدد ربودن گوی سبقت در کینه توزی علیه ملت ایران از سایر مستکبرین غربی است، تأکید می ورزد.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز