سردار جوانی: مردم در راهپیمایی 22بهمن نشان دادند انقلاب را از آن خودشان می دانند و آنرا حفظ خواهند کرد

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه محاسبات دشمنان در خصوص ایران و انقلاب متوهمانه است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی امنیت ملی، یعنی عزت ملی و مردم دیروز نشان دادند که این انقلاب را از آن خودشان می‌دانند و این انقلاب را حفظ خواهند کرد. ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک گفت وگوی رادیویی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که آینده کشور برایشان مهم است، هدف دشمن براندازی بود، زیرا ملت ایران با انقلاب اسلامی گفت که می خواهم مستقل باشم و سیاست روشنی دارم.

وی افزود: تحولات منطقه و همینطور پایان رسیدن قدرت غربی ها سبب هراس دشمن شد، زیرا به دنبال این هستند که مانع جابجایی قدرت از غرب به شرق شوند.

سردار جوانی بیان کرد: با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن ناامید شد، حضور دیروز مردم نسبت به آخرین راهپیمایی در کشور بسیار چشمگیر بود؛ زیرا اغتشاشات اخیر سبب وحدت و انسجام بیشتر مردم شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به همراهی مردم با نظام و انقلاب اضافه کرد: مردم در راهپیمایی دیروز وحدت و انسجام خودشان را نشان دادند، چرا که هدف ملت ایران پیشرفت است و اینکه همه مردم ایران معتقد به این هستند که باید مشکلات کشور را در داخل کشور حل کنند.

وی افزود: تجربه تاریخی ثابت کرده امروز اقلیتی در دنیا بوجود آمده که مقابله با بیداری کشورهای اسلامی است، زیرا سیاست های اسلامی مبتنی بر فضیلت است.

سردار جوانی با اشاره به روند مذاکرات برجامی ایران با غرب تصریح کرد: در مذاکرات برجام باید به این نکته اشاره کنیم که این سیاست ها از جنسی نیست که مذاکره را از همان ابتدا در پیش گرفتند، غربی ها می خواهند از طریق مذاکره اراده خودشان را تحمیل کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: غربی ها با صراحت اعلام کردند ایران نباید هسته ای باشد، در صورتی که دانش هسته ای ما صلح آمیز است، چرا این را مطرح کردند؟ چون نمی خواستند ایران وارد حریم های مختص آنها شود، چون تسلط ما بر علوم و فنون جدید یعنی اینکه ما قدرتمند می شویم. این نقطه هراس غرب است؛ غربی ها می خواهند دانش هسته ای را در انحصار خودشان نگه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام بود، اذعان کرد: انقلاب اسلامی یعنی امنیت ملی، یعنی عزت ملی و مردم دیروز نشان دادند که این انقلاب را از آن خودشان می دانند و این انقلاب را حفظ خواهند کرد تا بر قلل افتخار بایستند و دنیا تسلیم قدرت انقلاب شود.

سردار جوانی ابراز کرد: محاسبات دشمنان متوهمانه است، بحث پیچ تاریخی و هندسه جدید قدرت است، یک زمانی کشور ما عرصه تاخت و تاز کشورهای بیگانه در دولت قاجار بود، حالا آنها نظام اسلامی پویا و بالنده انقلاب اسلامی را حس می کنند و از این بیمناک هستند.

وی عنوان کرد: اینکه ما می گوییم اسرائیل بچه کش باید حذف شود و ملت ایران می خواهد جلوی زورگویی و قلدری آنها را بگیرد و بگوید من در کنار مظلومان دنیا هستم باعث می شود ایران در قامت یک جوانمرد در دنیا دیده شود. همچنین این مقاومت سبب می شود که بسیاری از کشورها با الگو پذیری از ایران در مقابل مستکبرین بایستند. 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: دشمنان از سال اول پیروزی انقلاب تا امروز می خواستند که انقلاب شکست بخورد و این توهم شکست انقلاب را تا همین امروز را دارند. بعد از ۴۴ سال باید دشمنان درس گرفته باشند که بیش از این دچار محاسبه اشتباه نشوند، چون پیوند مردم با شهدا و انقلاب محکم است و این مردم مصصم به زمینه سازی ظهور حضرت مهدی هستند.

سردار جوانی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده که جمهوری اسلامی یک کشور تاثیرگذار و الهام بخش در دنیاست، کشورهای دیگر دنیا به ما نیازمند هستند، از این رو به دشمنان می گوییم که بیشتر از این خودتان را نزد مسلمانان منفور نکنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس‌نیوز