اسکندری: سال ۱۴۰۲ سال توفیقات بزرگ اقتصادی و کاهش فشارهای معیشتی بر مردم است

عضو هیئت موسس شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین نیاز کشور ایجاد همدلی بین آحاد مردم و تقویت امید به آینده در جوانان است و سال ۱۴۰۲ سال توفیقات بزرگ اقتصادی و کاهش فشارهای معیشتی بر مردم است. ...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی شریان ظهر امروز پنجشنبه 11 اسفند در سالن همایش های مسجدالنبی ص واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد.

صالح اسکندری عضو هیئت موسس شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در اولین مجمع عمومی این شبکه ضمن برشمردن ویژگی های فعالیت های شبکه ای گفت: شبکه سازی در واقع نوعی کانال کشی فکری برای هدایت عمومی جامعه است.

وی با بیان اینکه شریان یک پویش انقلابی و مردمی در جهت نوسازی نظام سیاسی است افزود: انقلاب ما جوان است و باید به منظور تقویت سرمایه های اجتماعی نظام بین رویش های فرهیخته و انقلابی با گرایش های سیاسی و اجتماعی مختلف شبکه سازی کرد.

 

 

اسکندری با بیان اینکه امروز مهمترین نیاز کشور ایجاد همدلی بین آحاد مردم و تقویت امید به آینده در جوانان است، گفت: امروز دولت انقلابی تمام همت خود را جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته است و همه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی باید از دولت حمایت کنند و انتقادات سازنده را نیز مطرح نمایند.

عضو هیات موسس شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری های سنگین خارجی، افزایش فروش نفت و بودجه متناسب دولت گفت: سال ۱۴۰۲ سال توفیقات بزرگ اقتصادی کشور و کاهش مشکلات معیشتی مردم است.

وی در ادامه با قرائت مرامنامه شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی پرداخت که به تصویب اعضای اولین مجمع عمومی شریان رسید.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت و گفت: در اغتشاشات و اتفاقات اخیری که در کشور رخ داد فرماندهی اصلی آن به دست اینترنشنال و من وتو بود و به وضوح می توان گفت که اغتشاشات اخیر کشور منشأ خارجی داشته است و نیاز به اثبات ندارد.

نبویان خاطرنشان کرد: مشکل اصل ضد انقلاب، اسلام و قرآن هست و آن ها با اصل دین و ذهب و اسلام و قرآن مشکل دارند، و ما می بینیم که اینترنشنال که آبشخور آن عربستان سعودی است از آتش زدن قرآن حمایت می کند و دلیل آن هم این است که اسلام آن ها یک اسلام آمریکایی است و دلیلی برای مخالفت با آن نمی بینند.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما در یک جنگ تمام عیار و یک تحریم گسترده از طرف آمریکا حضور داریم و باید این مسائل را به وضوح برای مردم روشن کنیم و دست به دست دهیم که مثل رخدادهای گذشته انقلاب اسلامی دوباره آمریکا و نظام کفر را شکست دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز