انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا: مرحوم غفوری فرد زندگی اجتماعی خود را بر اساس آموزه های دینی و صداقت استوار ساخته بود

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا با صدور پیامی درگذشت حسن غفوری فرد را تسلیت گفت. ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا با صدور پیامی درگذشت حسن غفوری فرد را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است: 

روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ مصادف شد با رحلت دکتر حسن غفوری فرد، انسانی مؤمن و مبارز و از خانواده ای قرآن دوست، که زندگی اجتماعی خود را بر اساس آموزه های دینی و توصیه های قرآنی و صداقت و درستی استوار ساخته بود. 

شخصیت وی به حق اسوه ی حسنه ای است برای نسل های جدیدی که فضای معنوی دوران پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده اند. غفوری فرد از شاگردان صدیق مکتب ولایت بود که دانش و معرفت دینی و معنوی خود را در محضر بزرگانی چون علامه جعفری و استاد شهید مرتضی مطهری آموخته بود. 

وی در سال های دهه پنجاه شمسی تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه کانزاس آمریکا به پایان برد و همزمان با عضویت در انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا و تصدی دبیری انجمن برای چندین سال، به نشر معارف اسلامی و ایراد سخنرانی های سیاسی _مذهبی در محافل دانشجویی و مردمی پرداخت.  خدمات ارزنده آن مرحوم به میهن اسلامی در دوران پیش و پس از انقلاب، ماندگار خواهد بود.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا درگذشت این استاد فرزانه را به خانواده محترم ایشان و هم فکران و هم رزمانش تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد من ان، آمرزش روح او و علو درجاتش را مسئلت می نماید. 

ان شاءالله جامعه اسلامی ما قدردان تلاش ها و مجاهدت های ارزنده این شخصیت انقلابی و دانشگاهی خواهد بود.

پایان پیام/

/

منبع: فارس‌نیوز