وزیر کار: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور در رشد تولید و مهار تورم هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارگران به عنوان موتور پیشران اقتصاد کشور در رشد تولید و مهار تورم‌ یاد کرد. ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین نشست شورای سیاست گذاری گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور، گفت: روز کارگر، یک جشن مل ی برای کارگران است .

وی ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم هفته کارگر افزود: شایسته است همه تشکل های کارگری در مراسم این هفته مشارکت داشته باشند. همچنین ضروری است که زمینه نقش آفرینی همه طیف های کارگری در این هفته فراهم شود.
  
رئیس شورای سیاست گذاری گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهمیت نقش کارگر به عنوان نیروی پیشران در اقتصاد کشور، گفت: تمام اهتمام برگزارکنندگان هفته کارگر و خروجی کار آن ها در این هفته بایستی این باشد که کارگر و خانواده این قشر زحمتکش به اهمیت نقش و جایگاه خود در رشد تولید و شکوفایی اقتصاد کشور بیش از پیش آشنا شوند و حس هویت و منزلت کار بیش از گذشته برای ایشان اهمیت پیدا کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» گفت: بایستی در انتخاب افراد برگزیده نگاه ویژه ای به این موضوع شود.

گفتنی است، روز جهانی کار و کارگر در ایران نیز همانند دیگر کشورها در روز اول ماه می میلادی برگزار می شود که این روز در تقویم هجری شمسی معمولا با روز12 اردیبهشت ماه هر سال مصادف می شود.

پایان پیام/

/

منبع: فارس‌نیوز