جنجال رسانه های معاند از مجازات قانونی قاتلان

...

عصر حاضر را عصر رسانه می نامند، زیرا قدرت اصلی مربوط به رسانه است وقتی عده ای بسیار قلیل خواهان موضوعی می شوند رسانه ها آن را به گونه ای نشان می دهند که جمعیت بی شماری در جامعه خواهان آن است. در واقع در این شرایط رسانه ها، فضای جامعه را به سمتی هدایت می کنند که مورد هدف خود باشد و به عبارتی از کاه، کوه می سازند و برعکس.

سال هاست رسانه های معاند با القای ناکامی و نا امیدی به مردم ایران، برای ایجاد اغتشاش و ناامنی زمینه سازی کرده اند که با ورود فضای مجازی تلاش رسانه های معاند، برای تحریک و ایجاد اغتشاش در ایران بیشتر شده است.

از این رو نقش و کارکرد رسانه ها شامل تلویزیون، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی در رخ دادن حوادث و اغتشاشات موضوعی غیر قابل انکار است.

بررسی عملکرد رسانه های بی بی سی فارسی، اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آن ها نشان می دهد این رسانه ها در ۴۶ روز نخست حوادث سال گذشته یعنی۲۳ شهریور تا ۹ آبان ۱۴۰۱ مجموعا ۳۸ هزار و سه دروغ را درباره حوادث سال گذشته ایران منتشر کرده اند.

فایل لو رفته رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی یکی از صریح ترین اذعان ها از ناحیه خود خبرنگاران رسانه های ضدایرانی درباره عقبه آشوب ها و رسانه هایی نظیر بی بی سی و اینترنشنال است.

به گفته کارشناسان رسانه، در حالی دشمنان برای ادامه یافتن اعتراضات در ایران، تلاش می کنند که اکثریت مردم زندگی عادی خود را دارند، اما رسانه های معاند تلاش می کنند نشان دهند که اعتراضات گسترده و کشور فلج شده است.

پروژه های شکست خورده دشمن در تحریک مردم

شش ماه از یکی از فراخوان های اغتشاش شبکه های رسانه ای معاند در میدان نگهبانی محله خانه اصفهان می گذرد. در این فراخوان، تعدادی که دارای سابقه شرارت بودند به تحریک این شبکه ها با اجتماع در میدان نگهبانی اقدام به تیراندازی به سوی نیرو های مدافع امنیت جان و مال مردم که در حالت آماده باش بودند کردند. در این حمله مسلحانه ۳ نفر از هموطنان و همشهریان به نام های محسن چراغی، محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیدند.

در این اغتشاشات شبکه های رسانه ای دشمن تلاش می کردند با تحریک برای انجام عملیات های تروریستی در نقاط مختلف کشور از جمله اصفهان پروژه ناامن سازی در کشور را رقم بزنند.

 با گذشت ۶ ماه از اقدام تروریستی خانه اصفهان، این شبکه ها دوباره به بهانه جلوگیری از مجازات قانونی قاتلان با تحریک خانواده قاتلان و اراذل و اوباش به میدان آمده اند تا برای اغتشاش و آشوب دیگری در کشور برنامه ریزی کنند.

منبع: فارس

منبع: اخبار سرگرمی باشگاه‌خبرنگاران