شوت علی کریمی دوباره به اوت رفت عکس

...

علی کریمی، فوتبالیست سابق، در ادامه مطالب ضدایرانی خود در فضای مجازی، ویدئوی هواپیمای مسافربری کره جنوبی که امروز حین پرواز درب اضطراری آن باز شده بود را بجای یک هواپیمای ایرانی جا زد و با کنایه نوشت: «در هواپیماتون رو ببندید نمی خواد هواپیمای مسافربری بسازید »

کریمی این ویدئو را از صفحه یک رسانه ضدایرانی برداشته و با این تصور که این هواپیما متعلق به ایران است، بدون هیچگونه بررسی، آن را در استوری خود بازنشر و یکساعت بعد آن را حذف کرد.

گاف های علی کریمی فقط به این یک مورد ختم نمی شود. او در بهمن سال گذشته تصویر ۱۱ سال پیش نشستن دانش آموزان هندی روی زمین در زیر یک پل در مناطق زاغه نشین اطراف دهلی نو را بجای یک کلاس درس در ایران جا زد و جمهوری اسلامی را مقصر این وضعیت معرفی کرد.

در آذرماه ۱۴۰۱ هم او در ادامه نفرت پراکنی های خود، تصویر شش سال قبل از حمله به کابل را تحت عنوان اتفاقات جوانرود منتشر کرد.

در آبان گذشته نیز کریمی برای دمیدن در آتش آشوب ها، تصویری را به دروغ به نام کودکان سیستان و بلوچستان منتشر کرد که مربوط به گزارش رسانه های خارجی از وضعیت فقر در پاکستان بود.

این چند مورد تنها بخشی از دروغ هایی است که کریمی در ماه های اخیر با سوءاستفاده از سواد رسانه ای کاربران در فضای مجازی منتشر کرده است.

منبع: اخبار سرگرمی باشگاه‌خبرنگاران