خدمات جامعه پرستاری در دفاع مقدس و مبارزه با کرونا درخشان است

سرلشکر باقری: ...
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری س و روز پرستار، نوشت: خدمات جامعه پرستاری در دفاع مقدس و مبارزه با کرونا درخشان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری س و روز پرستار با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بیست و هشتم آبان ماه ۱۴۰۲ مصادف با سالروز میلاد نورانی و با سعادت حضرت زینب کبری س و روز پرستار را به جامعه خدوم پرستاری ایران اسلامی به ویژه پرستاران ارجمند و پرتلاش نیروهای مسلح تبریک عرض می نمایم.

پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد و جامعه پرستاری، مجموعه ای متخصص، توانمند و پویا با هدفی مقدس، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است و بی شک، نامگذاری این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به فرشتگان زمینی است که خدمت به خلق را بزرگترین افتخار خود می داند و به واسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند.

پیشینه درخشان ارائه خدمات مخلصانه جامعه پرستاری در سال های پرافتخار حماسه دفاع مقدس و شهادت صدها نفر از گروه پرستاری در این راه. همچنین؛ تلاش و مجاهدت بی دریغ پرستاران نیروهای مسلح همگام با سایر گروه های پزشکی و پیراپزشکی در خط اول مبارزه همه گیری بیماری کرونا و تقدیم ده ها شهید همچون نشانی پرفروغ بر سینه افتخارات کشورمان می درخشد.

روز پرستار فرصت مغتنمی است که از خدمات مجاهدت های بی بدیل این گروه از کارکنان زحمتکش و جان برکف نیروهای مسلح و نیز از خانواده های این عزیزان در همراهی و همدلی با این جهادگران عرصه سلامت در برهه های حساس و پیچیده مراقبت های درمانی تشکر و قدردانی نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: مهرنیوز