اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی را مشخص کردند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست امروز خود نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه ای را مشخص کردند. ...

حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز ماده ۴ طرح نقل و انتقال سوابق بیمه ای بین صندوق های بازنشستگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در این ماده که مربوط به تعیین نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق های بیمه ای بود اعضای کمیسیون مصوب کردند که آخرین سود سالیانه اوراق مشارکت یک ساله به عنوان نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق های بیمه محاسبه شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در کمیسیون گزارشی را از برنامه های خود برای این وزارتخانه به اعضای این کمیسیون ارائه کرد و به سوالات و ابهامات نمایندگان نیز پاسخ داد.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از سوالات نمایندگان از وزیر پیشنهادی درباره دوتابعیتی بودن فرزندان آقای زاهدی وفا بود که آقای زاهدی وفا با قاطعیت اعلام کرد که من به خودم دوتابعیتی هستم و نه فرزندانم.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز