دکتر اسبقیان: قهرمانان ورزشی از مفاخر کشور هستند

دکتر اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین در دیداربا دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل قهرمانان ورزشی را از مفاخر کشورعنوان کرد. ...

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دکتر سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به همراه ثانی دبیر هیات استان اردبیل با دکترسجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دیدار و در خصوص حمایت ها، برنامه های هیات استان اردبیل و تشکیل جلسه ویژه جانبازان و معلولین در استان اردبیل گفتگوکرد.

دکتراسبقیان در این دیدار از حمایت فدراسیون نسبت به هیات استان اردبیل اشاره کردو کفت: در سال 1400 فدراسیون در خصوص تجهیزات ورزشی اقدامات خوبی را از هایتهای استانی انجام داد و در سال جدید هم این حمایت ها ادامه خواهد داشت و فدراسیون در تلاش هست تا در راستای توسعه زیر ساخت های مناسب ورزشی و تجهیزات ورزشی برای استانها اقدامات موثری را انجام دهد.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین افزود:خدمت به جامعه جانبازان و معلولین وظیفه اصلی این فدراسیون است و یکی از افتخارات دوران خدمت خود را خدمت به جامعه بزرگ جامعه جانبازان و معلولین عنوان کرد.

او قهرمانان ورزشی را از مفاخر کشور دانست و اضافه کرد: قهرمانان ورزشی کشور به ویژه قهرمانان استان اردبیل به خصوص مدیر کل ورزش و جوانان استان از مفاخر ورزش استان و کشور هستند که باید قدر و ارزش این مفاخر را بدانیم.

دکتر اسبقیان با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران استان اردبیل در ترکیب تیم ملی ثابت می کند که استان اردببل از دیر باز ورزشکاران شاخصی را تحویل جامعه ورزش کشور داده است تصریح کرد: با همت و تلاش همکاران ورزش جوانان استان اردبیل و توجه ویژه مسئولین عالی رتبه استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد که ورزش جانبازان و معلولین استان اردبیل را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: برنا