الگوی دانش‌آموزان در عمل به قرآن و اقامه نماز باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: ...
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید رفتار و منش ما قرآنی باشد، گفت: باید در عمل به قرآن و اقامه نماز پیشگام بوده و الگوی دانش آموزان در این عرصه باشیم.

حجت الاسلام علی پوررادی، سه شنبه، ۲۹ آذرماه، در مراسم تجلیل از نخبگان و چهره های ماندگار قرآنی نواحی و مناطق استان که در محل باشگاه فرهنگیان تبریز، با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی جرقه ای برای حافظ قرآن شدن است، مهم ترین کار را عمل به قرآن دانست.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگران عرصه قرآن، عترت و نماز گفت: انتظار داریم فعالیت های قرآنی، مذهبی و نماز، قوی تر و باصفاتر از همیشه برگزار شود.

پوررادی افزود: مسابقات قرآن نقطه عطفی در زندگی افرادی است که حائز رتبه شده اند و جرقه ای برای افرادی است که می خواهند قرآن بیاموزند، ولی مهم ترین کار این است که به قرآن عمل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با بیان اینکه باید رفتار و روش های ما قرآنی باشد، گفت: باید در عمل به قرآن و اقامه نماز پیشگام بوده و الگوی دانش آموزان در این عرصه باشیم.

وی ادامه داد: امروز در برهه سختی از زمان که دشمن با جهاد رسانه ای در تعدادی از جوانان و نوجوانان ما نفوذ کرده است، مسئولیت سختی را به عهده گرفته ایم.

پوررادی در پایان گفت: با استمداد از روح پاک و مطهر شهدای عزیزی که امروز تشییع شدند، از خداوند خواهانیم تا ما را در مقابله با دشمنان یاری کند، زیرا مقابله با آنان کار سختی است، ولی غیرممکن نیست. کار، کار جهادی است و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مخصوصا حافظان قرآن در این میان تأثیرگذارتر هستند. باید با قرآن باشیم تا با قرآن محشور شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا