تدوین تقویم آموزشی برای کارکنان دولتی و شرکت های وابسته و مدارس هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از تدوین تقویم آموزشی برای کارکنان دولتی و شرکت‌های وابسته و مدارس استان خبر داد. ...

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت : هدف از تدوین تقویم آموزشی افزایش آگاهی نسبت به گردشگری ، صنایع دستی و شناخت میراث فرهنگی و داشته های تمدنی در سطح استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: زمانی می توانیم حوزه مأموریت ادارات و سازمان های خود را پیش ببریم که دیگر همکاران در ادارات و ارگان های استانی با حوزه مأموریت ما آشنایی داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به اینکه در این تقویم آموزشی، طرح «گام» گردشگری از مدرسه نیز گنجانده شده، افزود: این یک سرمایه گذاری علمی برای آینده است چراکه اکنون هر دانش آموزی کارکرد و مدل اقتصاد گردشگری را بداند در آینده خیل عظیمی از نیروهای مجرب در زمینه گردشگری را تربیت کرده ایم.

محسنی در ادامه گفت: تجربه موفق خیلی از کشورهای دنیا در درآمد ناشی از فعالیت های مختلف، این است که در زمینه آموزش جامعه به خصوص دانش آموزان وقت که هم اکنون خود مجریان قوانین، مقررات و عامل اهداف دولت ها هستند، بوده است.

وی تصریح کرد: لذا اجرای برنامه آموزش جامعه در حوزه گردشگری و صنایع دستی می تواند آینده اقتصادی گردشگری و منفعت عمومی را تضمین کند.

انتهای پیام

منبع: برنا