اعطای نشان عالی مدیر سال به مدیر فولاد حامیران

در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال۱۴۰۲، مدیر عامل شرکت حامی آلیاژ آسیا (فولاد حامیران) تندیس و نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد. ...

اخبار شرکت ها؛ روابط عمومی شرکت فولاد حامیران اعلام کرد: هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، در مورخ ۸ آذرماه ۱۴۰۲، با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش آفرین و تاثیر گذار در صنعت و اقتصاد کشور با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری از جمله علی آقا محمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در این نشست سخنرانان مطالبی را در خصوص نقش مدیران در اقتصاد کشور، راهبری و مدیریت سازمان های اقتصادی، بررسی راهکارهای لازم در خصوص مهار تورم و رشد تولید، روش های نوین مدیریت در حوزه اقتصاد، بررسی فرصت ها و چالش های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده اقتصاد جامعه ارائه کردند.

در این اجلاس بر اساس ارزیابی های صورت گرفته ضمن تقدیر از جناب آقای مهندس میری مدیر عامل شرکت فولاد حامیران بخاطر تلاشهای صادقانه ایشان در کمک به صنعت و تولید و ایجاد اشتغال و فعالیتهای دانش بنیان، نشان عالی مدیر برتر سال کشور به ایشان و مجموعه فولاد حامیران تقدیم شد.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز