آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در آینده نزدیک

...

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خبر ۱۴ گفت: لایروبی خلیج گرگان  یکی از مهم ترین طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید و آرزوی چندین ساله مردم و فعالان محیط زیست را برآورده کرد. 

به گفته وی عملیات یک میلیون و ۴۲۰ هزار متر مکعب لایروبی که انجام شد و یک زیست بوم خوب گردشگری، زیست پرندگان و منطقه گردشگری مجدد احیاء شد.

او می گوید: پروژه راهسازی به ارزش ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امروز انجام شد که شامل ۸۵ کیلومتر راه اصلی و ۶۷ کیلومتر راه روستایی بود و بیش از ۲۰۰ کیلومتر روکش  آسفالت و بهسازی راه ها نیز امروز اجرایی شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: درخصوص ۹۵ نقطه حادثه خیز که پیش از این هدف گذاری شده بود امروز ۳۰ نقطه آن رفع اثر شد و مابقی آن تا پایان دولت سیزدهم انجام می شود.

بذرپاش اظهار کرد: ۳هزار و۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی و احداث راه های جدید هم تعریف شد 

وی از واگذاری ۵ هزار قطعه اراضی روستایی در طرح جدید این وزارتخانه که شامل واگذاری زمین های روستایی بوده خبر داد و گفت: ۱۵۰۰ واحد  مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.

بذرپاش بیان کرد: ۳هزار و ۵۰۰ پروژه  نهضت ملی مسکن در قالب مسکن روستایی، بافت فرسوده و ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید هم امروز آغاز شد.

وی از آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۲۲هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیانی که قصد سکونت و یا ساخت مسکن روستایی را دارند پرداخت می شود. 

 

منبع: اخباراقتصادی باشگاه‌خبرنگاران