آب پایدار مهمترین مطالبه مردم شاهرود/ رعایت عدالت در سفرهای دولت

امام جمعه شاهرود تاکید کرد؛ ...
شاهرود- امام جمعه شاهرود تحقق آب پایدار را مهمترین مطالبه مردم شهرستان دانست و گفت: اگر در سفر پیش روی دولت به استان سمنان، برنامه ای برای تحقق این مهم دیده نشده، به برنامه ها باید شک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نخستین نماز جمعه اسفند ماه جاری شاهرود در مدرسه قلعه، با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش های مستمری را در بخش های مختلف دارد که قابل تقدیر است، تاکید کرد: مسائلی مانند ایجاد شغل، نهضت ملی مسکن، صنعت و.. خوب است اما اگر بنا باشد در یک موضوعی ۶۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شود اما سهم شاهرود صفر باشد، ما این را بی عدالتی می دانیم که نباید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از رئیس جمهور می خواهیم قبل از اینکه به استان سمنان بیایند، به صحبت دلسوزان گوش فرا دهند، تاکید کرد: اگر هیأت دولت در پیش نویس برنامه های سفر پیش رو به استان دیدند که چیزی درباره آب شاهرود وجود ندارد، باید به این برنامه ها شک کنند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اهمیت آب برای مردم شاهرود و بسطام بیان کرد: باید موضوع مهم آب شهرستان در مصوبات سفر باشد و اگر این نباشد بی عدالتی و جفا به مردم است.

امینی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه در دولت ها و مجلس های قبل بودجه فرهنگی کشور کاهش پیدا کرد و افراد حتی خجالت هم نکشیدند و توبه هم نکردند، تاکید کرد: نماینده ای تراز است که پیوست فرهنگی در کنار بودجه کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ما نمایندگانی می خواهند که امانتدار، پاکدست و صادق و دلسوز به منافع شهرستان و استان و کشور باشند، افزود: نماینده اصلح در کنار قانون گذاری و نظارت بر اجرای درست قانون، باید به اسلام و انقلاب و ایران اهمیت بدهد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نماینده مردم باید جهادی عمل کند، تاکید کرد: توجه به عدالت نسبی و مبارزه با بی عدالتی در سراسر کشور، از جمله دیگر ویژگی های یک نماینده اصلح است.

امینی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را عرصه های مهم برای مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: نامزدها و طرفداران آنها نسبت به تخریب یکدیگر اقدام نکرده و تلاش کنند که مردم را به پای صندوق های بیاورند.

منبع: اخبار اقتصادی مهرنیوز