قاتلان پدرم را دستگیر و محاکمه کنید

...

روز سه شنبه ۲۱ آذرماه اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی دهقانی به صورت علنی برگزار شد که  پنج وکیل تسخیری برای دفاع از اعضای گروهک منافقین در این دادگاه حضور داشتند.

قوه قضائیه عزم خود را برای محاکمه تروریست هایی که قتل عام ۱۷ هزار ایرانی بی گناه را در کارنامه سیاه خود ثبت کردند، جزم کرده است و براساس اعلام قاضی دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک منافقین این پرونده مشتمل بر کیفرخواست دریافتی از دادسرای عمومی و انقلاب تهران با موضوع اتهامات گروهک تروریستی منافقین موسوم به مجاهدین خلق به عنوان شخصیت حقوقی و همچنین علیه ۱۰۴ نفر از کادر مرکزی و عوامل اصلی آن است.

ضمنا قوه قضائیه به متهمان این پرونده هم ایمیل رسمی ارسال کرده تا دفاعیات خود را برای دادگاه ارسال کنند.

مهدی صیادشیرازی فرزند شهید صیادشیرازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک منافقین کار خوبی است که برای بررسی جنایات منافقین و دفاع از حقوق خانواده های معزز شهدای ترور شروع شده است.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۴ سال این دادگاه تشکیل شده است گفت: حرکت حقوقی خوبی است که انجام شده که امیدواریم به شکل خوبی جلسات دادگاه ادامه داشته باشد.

صیاد شیرازی اظهار کرد: منافقین هیچ ارتباطی به اسلام ندارند و این فرقه ضد اسلام هستند.

وی ضمن بیان اینکه ماهیت این گروهک تروریستی تحت حمایت آمریکا است گفت: تمام کار هایی که منافقین قبل از انقلاب و بعد از انقلاب انجام دادند بر اساس خواسته آمریکا بوده که به همین خاطر باید عوامل تروریستی گروهک منافقین دستگیر و محکوم شوند.

فرزند شهید صیاد شیرازی گفت: برخی پرونده های این گروهک تروریستی مانند پرونده پدرم شهید سپهبد صیاد شیرازی و دیگر شهدای ترور همچنان مفتوح است.

وی در ادامه گفت: امیدوارم نتایج رسیدگی به اتهامات منافقین در دادگاه تهران مقدمه ای برای دادگاه بین المللی لاهه باشد.

قاضی دهقان که وظیفه قضاوت در این پرونده را برعهده دارد در پایان جلسه اول دادگاه اعلام کرد جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین سه شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ برگزار می شود.

منبع: اخباراجتماعی باشگاه‌خبرنگاران