این پروژکتور برنامه‌های زنده پخش می‌کند | سینما را به خانه بیاورید

پروژکتورهای هوشمند با سیستم های صوتی داخلی برای پخش انواع برنامه ها و سرگرمی ها عالی هستند، اما بسیاری از آن ها از یک سرویس پخش استریم و اینترنتی و آنلاین پشتیبانی نمی کنند. البته این مورد در مورد مدل «N۱ Full HD Emotn» که به طور رسمی از سوی نتفلیکس مجوز گرفته است، صدق نمی کند.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، اگرچه پخش کننده های رسانه ای، ست آپ باکس ها، تلویزیون های هوشمند، تلفن های هوشمند و رایانه ها احتمالا در آینده برای اجرای برنامه های نتفلیکس تاییدیه خواهند گرفت، پروژکتورهای مدرن کمی بیشتر در این زمینه مورد توجه قرار می گیرند. برای مثال، احتمالا مدل های اخیر «اپسون» و «هایسنس» در زمینه راه اندازی و پخش برنامه های نتفلیکس مشکلی نخواهند داشت، اما ممکن است با پروژکتورهای «ایکس جی آی می آی» XGIMI و «بن کیو» BenQ در این زمینه مشکل داشته باشید.


اگرچه یک جستجوی آنلاین سریع ممکن است راه حلی قابل اجرا ارائه دهد، با پروژکتور جدید  «N۱ » ساخته کمپانی «اموتن» Emotn  که  یک برند فرعی از شرکت سرگرمی خانگی چینی «دانگبی» است، شما نیازی به درگیر شدن در جنجال حقوقی برای گرفتن تائیدیه پخش برنامه های نتفلیکس ندارید زیرا این کمپانی به دنبال مجوز رسمی از نتفلیکس را دریافت کرده و زمانی که روشن می شود پروژکتور؛ مستقیما وارد کتابخانه پلتفرم این سایت محبوب می شود.

پروژکتور تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰p را از ۶۰ تا ۱۲۰ اینچ مورب را نمایش می دهد. منبع نور «ال ای دی» این پروژکتور برای ۳۰ هزار ساعت استفاده خوب در نظر گرفته شده است، این پروژکتور از فوکوس خودکار لیزری ToF و تصحیح خودکار کیستون برای سهولت در قرارگیری و راه اندازی استفاده می کند.
 


مشاهده در طول روز با پرده های باز و نور زیاد در منوی این پروژکتور نیست، اما ۵۰۰ لومن معیار سنجش میزان پخش نور دستگاه برای تماشای فیلم پس از تاریکی هوا کافی است. برخلاف بسیاری از پروژکتورهای دیگر در فضای هوشمند، N۱ سیستم عامل لینوکس را با برنامه های سرگرمی از پیش نصب شده اجرا می کند، بنابراین کاربران نمی توانند به Play Store رفته و برنامه های دیگر را دانلود کنند.
این مدل همچنین دارای سیستم صوتی «دالبی اودیو» Dolby Audio متشکل از دو بلندگوی ۵ واتی است، کاربران همچنین می توانند دستگاه را به صورت بی سیم با هدفون بلوتوث یا یک بلندگوی برقی جفت کنند. این پروژکتور از  گزینه های اتصال مانند بلوتوث ۵.۰، HDMI و USB نیز برخوردار است. ابعاد این پروژکتور ۱۸.۲ × ۱۲.۵ × ۱۹.۲ سانتی متر و وزن آن ۱.۹ کیلوگرم است که این دستگاه را به اندازه کافی جمع و جور و سبک می کند تا بتوان با سهولت نسبی آن را در خانه از جایی به جاایی دیگر حرکت داداین پروژکتور باید در نزدیکی پریز برق قرارداشته باشد، زیرا باتری ندارد. 

منبع: همشهری